Han är för gullig ibland!

Igår kväll var M och handlade själv, medans jag var hemma med barnen och lagade mat. Han är för gullig ibland. Han hade köpt med sin en spikmatta till mig utan någon anledning. =) Jag har länge tjatat att jag velat ha en sån för min huvudvärk och värk i ryggen och nacke. Han fick sig en bamse kram när jag mötte honom vid dörren. Jag blev så glad. Hann tyvärr inte använda den igår då jag slocknade ganska tidigt framför tvn, men ikväll ska jag lägga mig på den.

Har hört att det ska göra lite ont i början men att det ska sedan gå över till en brännande känsla. Vi får se om min huvudvärk och andra bekymmer försvinner. Om man ska kolla på statistiken ser det ganska ljust ut iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0