God morgon på er!

Det är inte ofta jag har tid att skriva här i bloggen så här på morgonkvisten. Då har jag oftast fullt upp med barnen. Milian är den enda som är vaken och j ag såklart. Tindra och M ligger och sover. Ska låta dom sova till nio sen ska jag väcka dom.

Jag vaknade av en hemsk stank och upptäckte att Milian hade bajsat, och det var inte lite heller. Det fans inte en enda ren liten hörna på blöjan, den var total full! Trevligt sett att vakna på eller hur?! Hehe! Men det är ganska skönt att sitta här en stund och ta det lungt innan man måste ta tag i allt.

Vi får se vad dagen har att bjuda på. Vill ner på stan, P.oP har rea just nu och jag har fortfarande presentkort kvar där. Vi får se helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0