Australien kommer att bli av..

Jaha, vad ska man göra idag då?! Det blev ingen stanbesök idag. M ville att jag skule vara hemma, han ska jobba senare idag. Det blir på Onsdag istället, jag hoppas bara att dom har rean kvar då. Kanske ska ta och beställa lite kläder över internet istället?! Vi får se..

Nu är det inte många dagar kvar till Ullared, jag håller på och skriva en lista med allt som ska köpas. Igår när vi var hemma hos Ms föräldrar pratade vi lite om Australien och det kommer att bli av, i sista sekunden och det kommer att bli dyrt. Men vi betalar ingenting av själva resan. Bara för maten och nöjen och sånt. Vilket är himmla snällt måste jag säga! Kan inte tacka dom nog!

Nu skulle dom bara ta reda på vad som är billigast och sen måste vi få visum då man som svensk medborgare måste ha det när men reser till Australien. Barnen måste ha pass osv. Det är mycket som ska fixas och planeras på kort tid. Allt känns så oplanerat, men vi ska nog fixa det här! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0