Nästan 40 graders feber..

Ja, stackars lilla Tindra har fått feber. Sist vi tog tempen, för ca två timmar sedan hade hon 39,9 graders feber. Stackars liten! Just då var hon ganska utslagen och trött, men annars har hon varit relativt pigg med tanke på att hon har haft feber hela dagen. Hon har fortfarande kunnat leka och skrattat. Hon har till och med suttit inne hos M vid datorn och lyssnat på musik och diggat med. Jag är ganska säker på att det är tänder på g och att det är därför hon har fått feber. Gav henne flytande alvedon nu innan hon somnade inför natten, och vi får se hur det är med henne imorgon.

Magda kommer ju imorgon. Och vi skulle ju dra ner till stan en runda, jag skulle behöva köpa en solhatt och lite grejer åt barnen imorgon. Men Tindra får nog stanna hemma med M, sen kan jag ta med mig Milian istället. Får se hur hon sover inatt. Sist hon hade feber vaknade hon ganska ofta och grät. Blir kanske inte så många timmars sömn inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0