Mycket kärlek och mycket bus...

Idag gick vi upp vid halv tio.
Det är så underbart att även fast man har två små nu, så får man sovmorgon om morgnarna. Vi har väldigt snälla barn! =) Vid tolv körde vi ut till city gross och handlade för veckan. Efter allt handlande körde vi en Drive In på Max och köpte oss en mindre nyttig lunch, som vi åt när vi kommit hem. Tindra åt en hel stor burk Mild Taco och hon älskade det!

Under dagen har vi inte gjort så mycket, lekt och gosat med barnen oh dom vanliga vardagssysslorna. M blev inringd att jobba akut på Pax Café så han jobbar tills nio ikväll. Jag satt och myste med barnen i soffan för en stund sedan och Tindra höll låda och lekte för fullt med sina leksaker. Jag gjorde iordning en flaska ersättning åt Milian och matade honom, han somnade med flaskan i munnen, mätt och belåten. Tyckte att det blev väldigt tyst plötsligt och var övertygad om att Tindra hittade på hyss, reste mig upp för att gå iväg och kolla vart hon hade tagit vägen (hon syntes inte till i rummet, vad jag kunde se). När jag rester mig ser jag att hon har deckat på golvet intill soffan på en av våra soffkuddar. Haha! Gumman måste varit helt utslagen. Så nu sover dom båda barnen och jag smög mig hit framför datorn så jag kunde blogga lite... =)



Syskonkärlek!



Mys i soffan.



En deckad Tindra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0