Lite shopping...

Det har blivit mycket bloggandet för min del dom två senaste dagarna. Haft en del och göra, och varit för trött för att sitta vid datorn. Igår rensade vi en del och ändrade om lite i Tindras rum, eller vi flyttade in hennes byrå i hennes gaderob vill säga. För Tindra går i lådorna och vips så ligger hennes och lillebror kläder i hela lägenheten. Vi har tre kassar med kläder som ska slängas eller skänkas bort nu.

Idag har magda varit på besök. Vi tog en fika och Ms mormor och hans bror kom och fikade också. Vi bjöd på kärleksmums som jag bakade igår. Gott gott! =) Sen stack jag, magda och Tindra ner till stan och shoppade lite åt Tindra. Jag köpte en fleacetröja och en solhatt på rean och sen köpte jag en tröja, en långarmad tröja och ett par kapribyxor på H&M. Allt gick på ca 250 kr, vilket jag tyckte var billigt och bra!


Fleacetröjan och solhatten jag köpte åt Tindra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0