Båda barnen försäkrade...

Nu kom jag äntligen in! Blogg.se är så himmla segt nu ikväll, och jag har försökt att komma in flera gånger. Men nu så! =) Igår mådde jag inte alls bra. Jag och båda barnen var hostiga och snuviga, och större delen av dagen spenderades i sängen. Men idag vaknade jag med ett strålande humör och kände mig mycket bättre. Idag har vi städat lägenheten och innan idag kom den en snubbe hem till oss och pratade om försäkringar. Så nu har vi försäkrat båda barnen, vilket känns väldigt bra om någonting skulle hända dom. Vilket vi inte får hoppas såklart! =)

Snart ska vi bädda ner oss i sängen jag och M och kolla på film. Vi såg en helt sjuk men rolig film häromdagen, Pineapple Express. Haha! Så sjuk! Ett tips, men inte alls barnvänlig!


En liten bild från gårdagen:


Ligger och myser i sängen. =)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

de va den filmen vi såg va? haha,en aning sjuk;) Skönt att ni mår bättre nu gumman:)

2009-05-12 @ 20:54:08
Postat av: Mia

vilken söt bild =)

hur stor är Milian nu?

2009-05-13 @ 09:58:40
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Madelene

Vad roligt! :0) Önskar dig lycka till i tävlingen! :0)



Madelene/MADE BY ME


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0