Vilka sömntutor vi är...

Idag gör vi inte mycket här hemma. Vi är fortfarande förkylda jag och Tindra. Fast det har blivit bättre och det är ju skönt! =) Båda somnade efter lunch och vi sov i nästan två timmar. Det tillhör inte vanligheten, haha men det var mysigt. Förutom att jag vaknade med ett JÄTTE snorigt ansikte uppkört i mitt ansikte. Haha! =)

Idag har vi lekt bara, håller på och tvättar lite också. M är hemma snart. Shit! Den här dagen har bara sprungit förbi! Ikväll äter vi något lätt, det får bli fiskpinnar och potatismos. Sen är det ju Project Runway ikväll med. =) Nu har alla gammla bra tvprogram börjat igen. Imorgon börjar Desperate Housewives också! YES!

Imorgon ska mamma ta Tindra i några dagar, tills fredag tror jag att det blir. Hon skulle ju egentligen ta henne nu i helgen, men vi hade ju sån otur att hon blev sjuk! =( Men nu får vi lite egen tid för oss jsälva, iaf mest jag för M jobbar ju om dagarna. Får se om vi går på bio någon dag efter hans jobb, beror på om han orkar...


Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

jag har längtat as mkt efter desperate=) nu äntligen börjar det igen...=) vad skönt att vara lite själv.. speciellt för dej som är höggravid=) hoppas allt är bra med er.. kram

2009-03-02 @ 19:15:07
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0