Strax till Baby & Kids och Toys ´R Us...

Jag har varit väldigt trött idag. Tindra är lite friskare, mest snorig och hostig. Men jag har blivit sämre, har ingen feber men är förkyld som fasen! Sjukt jobbigt! Jag har gått här hemma och snytit bort min näsa känns det som. Tror bebisen håller sig inne så länge jag är förkyld också, det brukar ju vara så iaf. Hoppas bara barnet kommer antingen nu dom närmaste dagarna så vi hinner hem från BB innan Tindra fyller år, eller efter hon har haft sitt kalas.

Hela förmiddagen har vi tagit det lungt. Strax kommer Ms föräldrar med bilen och Isabelle ska passa Tindra en stund bara, medans vi åker upp till baby & kids och Toys ´r us. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra resten av dagen. Ta det lungt och vila upp oss så vi blir friska antagligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0