En mysig sovmorgon...

Idag är det ännu bättre och konstigt nog fick allihopa vila ut till halv tolv idag! Lillen vaknade runt nio och ville ammas och då vaknade Tindra också upp. Medans jag satt upp och ammade lillen så låg Tindra mot mig och myste. Jätte mysigt var det! När jag hade ammat klart la jag honom i hans säng och Tindra var jätte mammig, det var hennes tur att mysa med mamma nu och det gjorde vi, och somnade båda två igen. Och sov till elva. =) Jätte skönt! Gick upp vid halv tolv och åt.

Just nu är jag själv med lillkillen, M och Tindra är och hämtar Tindras gammelmormor på stationen. Sen skulle dom hem till Ms familj, så jag är själv här med lillen och det är skönt. Ska passa på och vila nu också! =)

Igår ringde dom från BVC och imorgon klockan 15.00 kommer Bitte på hembesök. Det är samma tjej som vi har med Tindra så henne känner vi redan och hon är hur trevlig som helst. Måste bara röja upp lite här innan. Det är lite småstökigt här och det är ju en stor omställning för oss alla med ett till barn, så allt med städning, dammsugning, tvättning kommer i andra hand. Fast idag har jag faktiskt varit duktig och satt på en maskin med tvätt. =)

Ååh! Det är så mycket som händer nu och så mycket jag vill skriva och berätta men tiden räcker inte till, måste framför allt vila nu också. Ni som har fått barn vet hur stor omställning det är och det tar tid att ställa om sig, även fast man har barn sen innan. Jag är ledsen om jag inte svarar er på era fina och snälla kommentarer men jag vill tacka till er alla och Tindra vill jivetvis tacka er som grattade henne igår på hennes stora dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0