10 000 kr ner i fickan...

Just nu är jag själv med båda barnen, och hitills har det gått bra. =) Tindra sover nu, hon var så trött att hon somnade ståendes lutandes mot soffan medans jag ammade Milian. Haha! Tokunge! Milian ligger och halvsover i min famn och jag hade glömt bort hur snabb jag kan vara på att skriva med bara en hand på tangentbordet. Man lärde ju sig efter hand när Tindra jämt låg i ens famn framför datorn.

M är som sagt nere i stan och pratar med någon på egenföretagarcentrum. Han och en arbetskamrat har kommit på en väldigt bra affärside och bara dom får ta ett lån så tror jag att dom kan tjäna riktigt bra med pengar på det. Så vi får hoppas att det går bra. För det skulle hjälpa oss sjukt mycket ekonomiskt. På tal om ekonomi och pengar. Vi fick hem reklamationspapperna förra veckan, och vi kommer att få tillbaks ca 10 000 kr!! Tjohoo, säger jag bara. =) Det kommer att sitta fint!

Ska strax börja med maten hade jag tänkt. Håller på och tvättar för fullt, och måste även dammsuga. Det ligger fullt med rånsmulor i hela soffan, efter att Tindra lekte med ett rån där. Delade det i småbitar och spred runt dom i hela soffan. Busunge! =)


Tindra sovandes ståndes mot soffan. =)



 


Kommentarer
Postat av: Mia

haha nää så sött =)

2009-04-01 @ 12:07:15
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0