Sängen kallar...

M jobbar ju halva natten nu, han började vid sju och slutar inatt vid två. Så jag sitter här framför datorn är är uttråkad! Funderar på om jag skulle lägga mig i sängen i tid ikväll, så jag kan gå upp lite tidigare imorgon och göra mig iordning. Imorgon ska jag träffa mamma i stan strax efter tolv, vi ska shoppa lite, ta en fika och njuta av det underbara vädret vi har fått. En mamma och dotter stund, där jag får vara dotter istället för mamma. För imorgon ska båda barnen vara hemma med M, och jag ska få "andas" lite utan barnen. Tro mig, det behövs när man har två små barn som man tar hand om dygnet runt.

Nu börjar ögonen kännas tunga. Så ska nog sitta här en liten stund till, sen blir det sängen för min del.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0