Tindra kan...

Här om dagen gick jag igenom lite olika kroppsdelar med Tindra och frågade bla
"Var är huvudet?", "Var är örat?", "Var är foten?" osv. Och jag blev förvånad över hur många kroppsdelar hon verkligen kan. Vi har inte tjatat på henne alls om dom olika kroppsdelarna eller dyligt. Hon måste snappa upp allting väldigt lätt då vi säger t.ex. Nu ska vi borsta håret eller nu ska vi ta på en sko på foten m.m.

Dom kroppsdelar hon kan nu när man frågar henne var dom finns är:
Huvudet
Håret
Ögon
Öron
Näsan
Munnen
Tänderna
Rumpan
Magen
Foten



Kommentarer
Postat av: sara

Jag bor i toprsbruk ... :P

Jag har haft hundar i hela mitt liv, och hållt på med avel i 10 år, men har bara haft egen kennel i 3 år. Nakenhundar är underbara =) Dom fäller inte, och skräpar aldrig ner =) Kanon bra hundras , haha !

2009-06-09 @ 15:10:22
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0