Mindre rolig dag...

Jag har haft väldiga problem med att logga in här på bloggen, och det verkar som att allt med blogg.se är svårt att komma in på. Jobbigt! Men nu lyckades jag komma in iaf! =) Dagen har inte vart den bästa. Jag har haft ont i huvudet, varit trött och allmänt nere. Vet egentligen inte varför, men alla har vi sånna dagar helt enkelt. Sen kan det ju också beropå det mindre roliga sättet jag blev väckt på imorse.

Jag vaknade av att Tindra satt och pratade för sig själv bakom mig i sängen, hon höll på med nån papperbit som hon hade hittat och det var helt brunt. Först fattade jag inte alls var det bruna kom ifrån, men sen såg jag att hela hennes händer var bruna också. Vände mig om helt och såg till min förskräckelse att hon hade bajsat ner hela vår dubbelsäng!! Ååh, så äkligt det var! Och där hade jag sovit liksom. Och Tindra sitter där jätte glad och smakar på sina fingrar. UUh! Det blev direkt i badet med både Tindra och mig. Och sängkläderna och lakanen slängdes direkt in i tvättmaskinen. Det var inte alls kul att behövas väckas på detta sätt!!

Dagen har varit jobbig sen dess. Milian har varit skrikig och har inte velats ammas någonting. Han vägrar ta bröstet och jag vet inte varför. Han tog tag en liten stund men sen somnade han lika snabbt igen. Och innan dess så ammade jag honom sist inatt. Lite trist, jag vill ju amma honom! Vi får väl se hur det går framöver, vill han inte så vill han inte liksom.

Ja som ni ser har mig dag inte vart den bästa, så det är nog därav min nerstämndhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0