Milian är så duktig!


"Lillebror"


Jag har ju glömt att berätta hur duktig Milian var igår. Jag satt här vid datorn en stund. Milian låg och pratade och hade sig i sin säng. Jag hörde hur han tog i och låg och kämpade, och jag gick in för att titta till honom. Då ser jag att han har vänt sig från rygg till mage och ligger och kämpar för att hålla huvudet uppe. =) Det var första gången han vände sig helt från rygg till mage. Han vände sig tvärtom för ett tag sedan, fast han låg i en sluttning neråt så jag tycker att det inte räknas riktigt. Men gud så duktig han har blivit! Han börjar bli en riktigt stor kille nu, lille Milian...


Hade inte kameran framme just då han hade vänt sig,
men här ligger han och rullar runt för fullt i sin lilla säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0