Lördagskalasandet:

Dags att skriva lite kanske. Lördagen  var trevlig. Vi satt först här hemma och drack lite. Sen bestämde jag och Magda oss för att ta bussen ner till stan och kolla läget. Vi var inne på både Paus och Café Deluxe, men tyckte det inte vad något att ha. Usch, jag tycker verkligen inte det är lika kul att dra ut längre. Har jag blivit för gammal för sånt?! Man kan ju nästan tro det. Men tack vare Magda så blev det en trevlig kväll! =)
 
Bjuder på lite flummbilder på mig, det var M som var fotograf!


Våra drinkar.



M och Magda



Magda och jag är glada.



G



Haha!



HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, fasen vad munter jag ser ut då på korten, de e s jag borde få stryk och se lite glad ut:) haha. Detsamma, det är du som gjorde hela kvällen. Förlåt att jag var så seg och tråkig. Vill kunna festa ordentligt igen o bli riktigt go och glad:O) Pussar!

2009-06-15 @ 15:16:06
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0