Hej Hej Sommar!

Nu har äntligen sommarvärmen kommit,
och vi har redan varit ute en runda idag. M går vid sidan om på sitt nya jobb idag, och han glömde lunch, så jag fick fixa iordning en lätt lunch tilkl honom och gå ner och möta honom vid Hydro. Det är tur att vi bor så nära jobbet. Vi passade på och njuta av en glass jag och Tindra, sen gick vi upp till affären och köpte ersättning åt Milian och sen hem.

Jag dammsög hela lägenheten precis, och nu ska Tindra få sin lunch. Sen ska vi leka ute på balkongen i det härliga vädret. M slutar inte förrens vid sju. Så det är jag och barnen själva hela dagen.



På väg att möta M.


Tindra håller Milian lugn genom att stoppa in sina fingrar i hans mun,
då han inte är så glad i nappar.
(Ja, hon brukar göra så)


Njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0