God middag!

Idag vaknade jag vid halv fem och trodde att m hade försovit sig, jag var helt övertygad att klockan var efter åtta. jag kände ju mig så utvilad, men när jag fick se vad klockan egentligen var så var det bara att gå och lägga sig igen. Sov till nio sen kunde jag inte sova längre. Lilla Tindra sov fortfarande, så jag var tvungen att väcka henne. Jag fattar inte att hon kan sova så länge, hon borde ju vara ett morgonpiggt litet barn. =)

Nu har vi badat, både jag och Tindra, och nu håller vi på och göra oss iordning. Vid tolv slutar M, och då ska vi direkt iväg och handla på City Gross. Och vem vet, det kaske till och med blir IKEA sen idag?!!.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0