Gäster och Vinst!

Vi har haft gäster hos oss ikväll, dom har åkt hem nu så jag passar på att blogga lite innan det blir sängdags. Ms polare har varit här med sin flickvän från Göteborg. Han har flyttat dit nu också men var i Växjö på studentfest. Så dom passade på att hälsa på oss en stund. Trevligt! Jag hade stått och slitit i köket och gjort Shepard Pie, som blev ganska lyckat iaf.

Nu är jag trött! Men lite piggare och gladare blev jag när jag såg att jag hade vunnit ett presentkort på 250 kr hos Barntrygghet.seÅh så kul alltså! Jag bestämde mig för att köpa en napptermometer. Supersmart grej måste jag säga! Och en TykeLight Junior nattlampa, så kanske Tindra kan sova bättre i sitt rum. Tack så hemskt mycket Carolina!

 


tykelight junior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0