En söt liten topp..

Idag fick vi ett härligt paket i brevlådan. Det var från lilyochbrorsan.se. Jag vann ju ett presentkort på 300 kr därifrån härom veckan.Det danska märket Phister and Philina är en av mina favoritmärken av alla barnmärkeskläder. Dom gör så otroligt söta kläder som går i rosa ton och det passar perfekt för en liten prinsessa! Det är inte så lätt att få tag i och dom är lite dyrare, så jag blev super glad när jag fick se att lilyochbrorsan.se sålde deras kläder. Så självklart valde jag en söt topp från just Phister and Philina! Med supersnabb leverans så fick jag den idag, och självklart var jag tvungen att sätta på Tindra den direkt. Så idag är hon en liten prinsessa i sin söta lilla topp.



Ett litet paket



Den söta toppen!


Tack så hemskt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0