En kväll utan datorn...

Ja, vi skulle ju egentligen till IKEA och köpa soffor,
men sen kom vi på att bilen som vi har inte har något krok för släp. Så det blev inte mycket utav det. Vi vill åka till IKEA nu snarast iaf, så vi får se hur vi gör. Just nu håller jag på och laga mat, det blir potatisgratäng och kotletter. Tindra sover middag, M står och diskar och Milian ligger i sitt babygym i köket och rullar runt och snackar högt!

Ikväll har jag lovat M att inte sitta vid datorn alls.
Jag ska istället vara social med honom, då jag satt här hela kvällen igår. Tyvärr så är det fotboll och jag blir mer eller mindre tvingad att kolla. Efter matchen ska jag kolla på So You Think You Can Dance iaf! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0