Tacos och Let´s Dance...

Jag sov jätte dåligt inatt! Vaknade av världens kramp i vänstra vaden som vägrade att ge sig, låg och skrek och höll även på att få kramp i den andra vaden på en och samma gång. Men det lyckades att gå över. Sen vaknade Tindra flera gånger inatt gråtandes och hon gnydde jätte mycket i sömnen, tror hon drömmde mardrömmar. Stackars liten! Jag är verkligen skit seg idag!

Sitter hemma i Rottne hos mamma. Jag och Tindra har blivit utslängda från lägenheten av M. Han ska nämligen ha sin födelsedagsfest ikväll (han fyller år på Söndag), med bara en massa killar. Mamma var ledig idag så tänkte det är mer passande att jag åker in hit med Tindra än att vi hade varit där med en massa folk och alkohol. Inte den rätta miljön för min lilla flicka! Vi skulle egentligen ut och åka pulka med Tindra och mina syskon idag, men all snön smälte bort inatt, så det blev tyvärr inget med det. Synd ju! Ikväll ska vi iaf gotta oss med Tacos och sen blir det att svulla godis och läsk och hejja på Blondinbella och Kitty i Let´s dance! =)



Hoppas ni får en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: LInda

Lyssnar på hiphop yngve nu ;)

2009-01-10 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0