Sängen kallar...

Jag är helt slut! Jag har inte gjort något extra ansträngande idag eller nått sånt, jag är bara allmänt trött! Jag har knappt sett M idag. Han stack ju vid halv elva sen kom han hem en timme mellan tre och fyra, sedan stack han igen och kom inte hem förrens vid halv nio. Så det blev en sen middag och slapp framför tvn. M håller på att natta Tindra just nu, undrar hur det går?! Hehe! Men ska inte gå in och störa dom nu. Ska borsta mina tänder och göra mig iordning för sängen hade jag tänkt. Är som sagt helt slut!

Imorgon har vi inget inplanerat. Vi hade egentligen behövt handla men får se om vi kan låna bilden innan M börjar jobba vid halv fem. Annars hade jag tänkt att gå en liten längre runda någon gång under förmiddagen. Så man blir lite piggare.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0