Jobbig nattning...

Tindra somnade först för 45 min sedan ungefär, hon har inte sovit någonting idag knappt. Sov en halvtimme innan tolv bara. Så hon var sjukt trött. Men sedan när jag precis skulle sätta mig ner och blogga vaknade hon till. Fick då ta upp henne, vagga henne i min famn och hon somnade snabbt om. La ner henne och efter fem minuter vaknade hon igen. Har hållt på så nu två gånger. Pust! Nu står hon och skriker i sin säng, ska låta henne göra det en stund för att se om hon lugnar ner sig, men man känner sig ju så sjukt dum när man låter henne göra det. Men samtidigt är det ett måste, för hon ska lära sig att somna i sin egen säng själv!

Nu börjar hon lugna ner sig lite iaf.. Får se om hon somnar...


Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

usch vad jobbigt=( Tindra gjorde också så för ett tag sen.. men jag lät henne vara, eller ja, M höll fast mej så jag itne skulle kunna gå in till henne och ta upp henne=P men hon skrek ett tag sen somnade hon och sen dess somnar hon alltid i sin säng.. och efter det började hon somna vid halv 7-7 också=) mkt bra är det=) haha.. hoppas det gick bra för er sen igår..och hoppas du får lite vila så lillkillen inte kommer ut allt för tidigt.. kan inte nån passa henne några timmar nån dag så du får vila? kram

2009-01-30 @ 08:39:15
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0