I Rottne, utan Tindra...

Är hemma i Rottne igen, och denna gången utan Tindra. Skulle hem hit och passa syskonen idag bara. Mamma är iväg hela dagen idag på utbildning och någon måste ju laga mat och se till så allt går rätt till här hemma. Haha! Och inte för att vara sån men ibland är det ganska skönt att vara iväg några timmar från Tindra med. Jag har ju bara varit utan henne i tre hela dagar, annars har det bara varit någon timme. Och nu är det M som tar hand om henne, så det känns lungt! =)

Ska strax börja med maten, sen vid sju tror jag mamma skulle komma hem. Så då tar jag bussen tillbaka hem till Växjö. Saknar Tindra redan! Haha! Jag är knasig jag vet, men när man är med sin dotter varje dag och hon är ens allt, så är det klart man börjar sakna henne efter nån timme. =)

Kommer inte in på min bilddagbok, datorn är så seg!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0