God middag!

Hade satt klockan på halv nio och vi låg och gosade till nio sen gick vi upp och åt frukost. Känner mig inte så värst trött heller. Super skönt! Just nu sover Tindra lunch, och jag sitter här som vanligt. Får ju passa på när hon sover, annars skulle jag aldrig kunna blogga. =)

Idag ska jag inte göra någonting har jag bestämmt mig för! Gårdagen var lite för intensiv för mig, och under kvällen/natten har jag haft en massa sammandragningar. Så idag ska jag ta det lungt. Vill ju inte att bebben ska komma riktigt än. Måste ju först till ikea och fixa säng och så innan du kommer ut!. =) Denna veckan är helt fullbokad. M jobbar varjej dag och nästa vecka börjar han sitt hel tidsjobb. Så vi får nog åka till Ikea nästa helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0