God eftermiddag!

För en stund sedan stack mamma med bussen och M skulle hem till någon polare för dom skulle spela in det sista på deras nya demo. Tindra ligger fortfarande och sover, hon har gjort det sen två. Så hon kommer nog vakna snart och då ska vi äta lunch. Det blev en lite senare lunch idag tack vare att hon somnade. Så nu sitter jag här alldeles själv och har lagt ut en massa bilder på bilddagboken precis.

Har tvättat det sista och måste nu diska, vi har ett diskberg här i köket nu! Varken jag eller M orkade diska igår och nu får man lida för det! Jag kan inte diska så länge heller, magen tar emot och den är bara i vägen! Jag får ont i ryggen och bäckenen också!

På torsdag ska vi både till BVC och MVC. =) Ska på Tindras tio månaderskontroll och dom ska kolla utveckligen, vikt och längd och det vanliga.


Mammas gullunge!

Kommentarer
Postat av: Wictoria - Sebastians Mamma

Åh, vad hon är vacker. :)

2009-01-06 @ 15:28:24
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

gud så sööt hon är.

och stor börjar hon bli:)

2009-01-06 @ 16:45:40
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Linda

Shit hon verkligen dina stora fina ögon :)

2009-01-07 @ 21:24:53
Postat av: Anonym

Vilken underbart vacker flicka, vilka fina ögon

2009-01-08 @ 19:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0