Ge mig vila!!

Förverkarna gick över igår kväll, men hade sammandragningar i stort sätt hela kvällen. Idag har det varit bättre. Jag och Tindra sov ut till halv elva. Haha! Men det var skönt! M började vid halv sju och sen vid tolv kom han hem, och nu stack han igen till kyrkan och ska jobba tills nio. Isabelle och en kompis till henne var här innan och ville leka lite med Tindra. =) Det fick dom gärna, så jag och M passade på att städa lite här i lägenheten. Det behövdes!

Tindra har inte sovit något på hela dagen, men nu somnade hon och hon var verkligen jätte gnällig. Ska låta henne sova medans jag kollar på Unga Mödrar sen får hon inte sova mer!

Imorgon ska jag och Tindra till Rottne och bo hos min mamma tre dagar. M jobbar och jag behöver komma bort lite känner jag. Behöver en paus. Ska blir skönt att komma till Rottne faktiskt, Mamma jobbar ju inte så jag kan få lite avlastning från Tindra så här i slutet på graviditeten. =)

Oj, nu börjar Unga Mödrar.. Skriver mer senare, om jag orkar...


Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du inte lägga upp en bild på din mage? Är nyfiken på hur stor den är =)

2009-01-20 @ 11:58:36
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej! när sänds unga mödrar och på vilken kanal?

2009-02-02 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0