Finare väder tack!

Idag började ju M jobbet vid halv åtta och hade ställt klockan på halv sex precis som igår. Jag vaknade till av att Tindra började gnälla och gav henne nappen, men kände mig ovanligt utsövd och det var ljusare i rummet än vanligt. Kollade på klockan och den var tjugo i nio. M hade försovit sig! Det visade sig att igår kväll när Tindra hade lekt med hans mobil hade batteriet åkt ut och både datumet och klockan hade ändrats. Så han fick stressigt, och eftersom både jag och Tindra var vakna och utsövda så gick vi då också upp och åt frukost.

Nu sover Tindra middag och jag passar alltså på att sitta här. Tänkte diska upp från frukosten strax och sätta igång en maskin tvätt. Sen när Tindra vaknar ska vi äta lunch och gå ut och gå vår vanliga runda. =) Hoppas det inte börjar regna bara, det ser nästan så ut! Usch! Jag längtar till våren och sommaren med finare väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0