En super tidig morgon...

Idag gick M upp vid sex tiden för han börjar jobbet halv åtta, och tror ni inte Tindra vaknar då också! Ooh Noo! Hon var inte pigg det syntes på henne, och hon försökte somna om men låg och gnällde bara hela tiden. Så jag fick gå upp och byta blöja på henne och gjorde iordning en flaska välling, och då kunde hon ätnligen somna om. Så fick vi båda sova ut till nio i morse. =) Tur var väl de, jag somnade ju inte förrens två inatt!!

Nu sover Tindra middag och jag kan äntligen sitta här på bloggen. Har laddat över lite nya och gammla bilder från mammas kamera. Ska låta henne sova en stund nu så hon inte behöver sova sen i eftermiddag, annars somnar hon inte förrens sent ikväll. Hade vart skönt med en lugn kväll för sig själv!

Det ända jag ska göra idag är att tvätta och diska upp. Sedan hade jag tänkt att gå ut en runda med Tindra så vi båda får lite friskt luft. Sen jag blev gravid har jag uppskattat frisk luft mycket bättre. Innan så hatade jag att "gå ut och gå en runda" bara för saken skull. Men tycker det är otroligt skönt nu, och sen vi flyttade till Hovshaga är det ju mer trevligare att gå ut...

Ska lägga upp lite bilder nu både på bloggen och bilddagboken, sen läsa lite andra bloggar och svara på kommentarer och lite så. Får se hur mycket jag hinner innan Tindra vaknar med. För hon tycker ju inte alls om att jag sitter vid datorn!. =)


Bilder från imorse vid tandborstningsdax:

Tindra kan själv!



Det är roligt att borsta tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0