17 steg utan att falla!!

Måste bara berätta om Tindras STORA framsteg.

Det går så sjukt snabbt nu alltså och hon lär sig nya saker varje dag.
Dom senaste dagarna har hon bl.a. lärt sig:


* Att säga "bampa!" (Lampa) Hon pekar upp mot lampan och säger det hela tiden!
* Sedan peckar hon på allt möjligt och säger "Dääh!" (Där) Igår satt hon och sa så hela tiden och pekade på allt som fanns i hela rummet. Hehe! =)




Idag gick hon också 17 steg utan att ramla från mig till min mamma!
 Hon stannade upp och hittade balsansen och gick vidare. Hon gick alltså helt själv över hela köksgolvet! Jag är så extremt stolt och man ser på henne att hon är stolt över sig själv också. Hon lyser upp så fort man berömmer henne, och det puschar henne ännu mer att våga ta steget ut. Hon har gått flera steg rätt ut också nu under tiden jag har varit här. Min lilla gumma har börjat gå! =)

Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

hehe, Tindra skrek i 20 min ungefär första gången tror jag.. sjutk jobbigt är det.. okok vad bra=) det är skönt när man är hos sina föräldrar, dom vill göra allt ju så man kan bara ta det lugnt=) ja jag har flyttat till en 2a nu. i huset jämte där jag bodde innan.. men det är en ganska stor 2a med ett litet rum till tindra, som är en klädkammare typ egentligen men det får bli hennes rum, finns inga lediga treor här på 1 år typ..=/ men denna räcker till oss=) kram

2009-02-01 @ 10:42:33
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Tack för den söta kommentaren. Ja, jag borde nog flytta till Växjö och tack för jag har er=) Kul att lilltjejan börjat gå, hon är så duktig så=) Pussar till er!

2009-02-01 @ 11:17:35
URL: http://maaagda.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ååh vad kul :D



2009-02-01 @ 17:57:19
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0