Vi är lite förkylda här...

Jag vaknade innan Ms klocka ringe imorse vid sex och trodde att han hade försovit sig. Jag var jätte utvilad och det var helt ljust i rummet. Hade glömt att fälla ner persienerna innan vi gick och la oss igår, så det var väl därför. Jag och Tindra steg upp strax innan nio. Hade tänkt först att vi skulle gå ut en runda och upp om till Frida och Tuva och hälsa på. Men Tindra har haft sån hosta hela förmiddagen och jag har också börjat känna av lite i halsen. Så det är nog inte läge att gå ut i det här vädret just nu. Vi måste ju hålla oss friska nu ju och det har regnat hela förmiddagen och det regnar fortfarande lite. Måste ner till affären en snabbis bara och handla lite mat, annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag. Kanske skulle ta och baka kärleksmums. =) Det är ju såå gott!

Tindra sover just nu och så fort hon vaknar ska hon få lunch, sen går vi nog ner till affären. Javisst ja, Mamma kunde inte ta Tindra idag utan det blir imorgon istället. Ska möta henne nere i stan efter elva någon gång och så ska vi äta lunch på någon utan bufféresturangerna. Får se vilken det blir. Ska vara utan Tindra hela helgen och det kommer kännas så kontigt att det bara kommer att vara jag och M för oss själva här i lägenheten. M är i Gränna idag och han skulle visst köpa med sig några polkagrisar hem och sen hade han med sig en annan överraskning hem också. Ska bli lite intressant och se vad han kommer hem med. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0