Veckans planer:

Tisdag: (idag) Ska vi ta det lungt, göra lite vardagssysslor här hemma. M jobbar till 18.00.
Onsdag: M jobbar till 18.00 När han kommer hem ska vi till City Gross och veckohandla.
Torsdag: Drar jag ner till stan och letar present till mamma som fyller år på Måndag. Ska även passa på att handla ett busskort som jag och M ska dela på. (Det är ju så satans dyrt att åka buss nu för tiden!!) M jobbar till 18.00.
Fredag: När M har kommit hem från jobbet tar jag bussen till Rottne och ska vara där hela helgen för att få en chans att vila upp mig helt och hållet innan förlossningen, utan Tindra.
Lördag: Ska vi äta tårta och fira mamma lite bara jag, mina syskon och mamma. Ska ta det lungt och umgås med familjen.
Söndag: Ska vi till Leoslekland, M och Tindra möter upp oss där. Och det ska bli sjukt kul och se hur Tindra reagerar på det hela! =) Sen ska vi hem till oss och fira mamma ännu mer och denna gången ska M och Tindra få vara med. =)  


Kommentarer
Postat av: Linda

aaw vad söt hön är :)



läste lite längre ner där du skrev att din systers pappa skulle komma med amelia??? har jörgen fått en till?



Kraaam

2009-02-03 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0