En envis liten dotter...

Jag skrev ett inlägg igår som jag tydligen inte publicerade utan det la sig som utkast istället.. Skumt! Men men.


Idag vaknade Tindra redan vid halv nio självmant, så otroligt skönt att hon har fått lite bättre rutiner nu och jag med för den delen. Hehe! Vi gick upp och åt och har gjort oss iordning, det vanliga man gör på morgonen. Sen har det varit bus och full rulle på Tindra. Ingen lugn stund på hela förmiddagen! Men nu vid tolv fick hon lunch och nu ligger hon äntligen och sover.. Det blev lite kämpigt, jag la henne i hennes egen säng och hon började gnälla, men efter tio minuters gnäll somnade hon. Hon börjar lära sig att hon faktiskt kan somna själv i sin egen säng. Innan stod hon och skrek för full hals i en timme. Jobbigt sånt! Var går gränsen på hur länge dom kan stå och skrika så liksom?! Sen har jag ju en väldigt envis liten dotter också det ska man inte glömma! =)

När Tindra har vaknat hade jag tänkt att vi skulle gå ut och gå en runda. Det är iofs en massa snö ute nu men nu har solen tittat fram och det ser riktigt mysigt ut. Efter fem kommer mamma på besök innan hon börjar jobbet, vid nio. M har sagt att han ska ta hand om Tindra i helgen, och jag ska bara ligga och gotta mig i myskläder i soffan. Vila upp mig inför förlossningen, och det behöver jag ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0