Efter en runda i stan...

Kom hem vid strax innan tre, hade sån tur att jag hann precis med halv tre bussen hem. =) Mamma kom innan tolv, så jag kunde vara nere i stan redan innan halv ett. Så jag gick lite i affärerna och kollade. Köpte 3 bodys till Tindra på Name It, och en fin tunika och strumpbyxor med smarta halkskydd både på fötterna och knäna på Lindex. =) Så nu har hon fått lite mer kläder så hon klarar sig. Hehe!





Sen stack jag upp till försäkringskassan, jag hade en timme på mig där innan jag skulle vara på MVC. Det var nio stycken före mig, så satte mig ner i tjugo minuter där och märkte ganska snabbt att det här skulle ta längre än en timme. Så tyvärr så hann jag inte med det. Ska ta det på Torsdag istället, då jag möter mamma nere på stan. Hon ska nämligen ta Tindra i helgen, så jag och M kommer vara själva en hel helg på hur länge som helst. Vi ska nog passa på att gå på bio då. Det var länge sen sist ju! Får bara hoppas så inte barnet kommer innan helgen då. Hehe! =)

På MVC såg det bra ut. Min blodvärde hade gått upp till 99, och hon sa att det var bra att det inte hade gått ner mer iaf. Det tar ju en stund innan ens blodvärde kommer upp också. Mitt F-mått ligger på 34 cm, precis på kurvan och bebisens hjärtljudet låg på 132. Totalt har jag gått upp 14 kilo under denna graviditet. Med Tindra gick jag upp 12 kilo. Vi får se om jag hinner gå upp så mycket mer. Nästa tid fick jag den 10/3 (dagen efter Tindras födelsedag och dagen efter BF). Så vi får se om jag hinner gå på den. Tycker det är så grymt spännande att vakna upp varje dag nu och undra "Kommer det att hända idag?", "Hur kommer det att starta?", "Kommer M vara hemma då det startar?". Varje dag är jag lika förväntansfull! =) Mamma vill att du ska komma snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0