Underbara solstråle!!

Gick och la mig vid elva igår kväll ju, men låg vaken och kunde inte somna. Även fast jag var skit trött! M och Tindra kom hem, men jag kunde fortfarande inte somna!! Låg vaken till halv två inatt.. Vet inte vad det är med mig, men dom senaste nätterna har jag haft sjukt svårt för att somna. Jag hittar ingen bekväm ställning, ligger och vrider och vänder på mig. Magen känns i vägen, om jag ligger på rygg kan jag knappt andas pga magen! Sliter av mig täcket för att det är för varmt, för att sen ta på mig det igen tio minuter senare av att jag fryser.. Usch! Hatar när det är så!

Idag vaknade jag av världens leende som log mot mig iaf! Och det är lika härligt att vakna upp så varje morgon. jag har sagt det för och jag säger det igen: Jag älskar min dotters morgonhumör!! Vi gick upp vid halv tio och åt frukost. har gosat och lekt en massa nu på förmiddagen. Tanken var att vi skulle gå ner till stan idag, men det snöar och jag känner att jag orkar fasen inte idag! Får bli någon annan dag istället, eller om M tar det i helgen. Det vore shysst av han iaf! =) Som sagt jag är skit trött!

Tindra vaknade precis, hon sitter och leker här nu. Hon har blivit så bra på att leka själv nu och behöver inte vara hos mamma hela tiden och det är ju lite skönt. Jag ska vika in lite tvätt idag och diska. Sen ska jag ta en varm dusch hade jag tänkt. M jobber till halv tio. Segt! Snart blir det lunch iaf för både mig och Tindra. =)


Solstrålen i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0