Trist väder ute nu...

Idag är vi bara hemma. Hade tänkt ta en lugn dag hemma för en gång skull, det har varit så mycket dom senaste dagarna eller rätta sagt veckorna känns det som. Så idag steg vi upp vid nio, åt frukost, klädde på oss, bytade blöja på Tindra, borstade våra tänder. Jag har sprungit omkring och plockat upp alla leksaker efter Tindra så jag skulle kunna dammsuga. Sen håller jag på och tvättar och har vikt in en massa tvätt med. Det är bara disken kvar men den tar jag lite senare i eftermiddag, annars kommer jag gå resten av dagen och rulla tummarna typ. Hehe! =)

Tindra sover nu, när hon vaknar ska hon få lunch som vanligt. Jag tänkte passa på att betala alla räkningar, M fick ca 3000 mer i lön än vad vi hade räknat med. Gutt! Så fort M kommer hem ska vi till City Gross och handla, sen skulle han se en super "viktig" Liverpool Match vid halv nio.

Usch det är så tråkigt väder ute just nu, hade tänkt att gå ut en runda men nu är jag inte alls sugen på det! Bätre att vara hemma och mysa istället. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0