Trevlig helg!

Idag vaknade Tindra sammtidigt som sin pappa, det vill säga vid sju. Och hon ville inte somna om, så för första gången satt vi hela familjen och åt frukost innan M skulle till sitt jobb. Hehe! =) Men sen vid nio somnade både jag och Tindra om när vi la oss i sängen och slökollade på tvn. Sov fram till halv elva, så fick en och en halv timmes extra sömn där och det uppskattades! =)

Håller på och göra oss iordning lite smått. Tindra ska alldeles strax få lunch. Sen tar vi bussen vid tjugo i två ner till stan. Vet typ redan vad jag ska köpa. Hehe. Men det skriver jag inte här! Sen följer mamma med mig hem ikväll, men sen ska hon jobba inatt så hon drar vid åtta igen. M jobbar ju på Cafe Pax ikväll och imorgon kväll. Och då är han inte hemma förrens efter tolv. Segt att vara själv om kvällarna!

Hela den här helgen är uppbokad. Ikväll ska mamma vara här som sagt, sen imorgon kommer mina syskon på kvällen och ska sova här. M är ledig över dagen så då borde vi passa på att skruva upp sängen! Sen på Söndag är det kalas =), och på kvällen ska vi förmodligen till Ms föräldrar och äta kvällsmat. En bra helg med andra ord! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0