Problem med att gå...

Tindra har precis vaknat efter att ha sovit i en halvtimme ungefär. Hon sover inte så mycket om dagarna längre, ändå är hon vaken till nio om kvällarna?! Idag är det slappning som står på schemat som jag skrev igår. Jag har haft ont i bäckenet och molnanade värk i nedre delen av magen under dagen, så ska ta mig ett varmt bad snart hade jag tänkt.

Mina fötter har svullnat nu, skorna börjar bli för små och jag har svårt att gå nu också, det gör så ont i bäckenet på mig. Igår när jag gick i stan fick jag vagga mig vääldigt långsamt fram. Sen hjälper det inte att ha en tung vagn att släpa på också. Jag är i vecka 36+1 idag och det är inte långt kvar nu iaf! Bild kommer senare idag på magen. =)

Ikväll ska vi hem till Ms föräldrar och äta god mat, hans mormor är i stan och hälsar på och ska hem imorgon. Så vi ska umgås lite med dom. Sen är det ju alltid lika skönt att få god mat serverad och slippa laga den själv. =)
Nu ska jag byta blöja här känner jag, det kommer en mindre trevlig stank från Tindra nu. Hehe! Sen ska vi äta lite lunch..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0