Lite kryare...

Tindra har ingen feber längre, hon har jobbig hosta och är rosslig och snorig. Men hon är ju mycker piggare idag iaf. Jag och andra sidan är värre idag, har ont i halsen och näsan rinner som aldrig förr. Jobbigt! Hoppas det går över snart iaf! Idag stannar vi hemma, hade velat gå ut och gå i det soliga vädret, men det är inte läge att göra det nu. Får se hur vi mår imorgon, hade tänkt att åka in om Baby & Kids och köpa dom sista grejerna inför bebben och in om på Toys ´R Us och se om man hittar något mer till Tindra där. =) Bara 9 dagar kvar tills hon fyller 1 år!


Visst är hon piggare idag! =)


M ska iväg och kolla på match vid fyra, ska försöka få han att skruva ihop spjälsängen. Vill slippa tänka på det nu!
Det känns som jag redan har gått över tiden, bara för att jag har gått över tiden som jag gick med Tindra. Nu känns det helt plötsligt jätte långt borta och som att bebben aldrig kommer att komma! Det skulle verkligen inte förvåna mig om jag går över med 2 veckor på riktigt nu och måste typ sättas igång eller nått...

Jag väntar...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0