Jobbig natt...

Har inte orkat skriva något förrens nu. Natten till idag fick jag inte mycket sömn, först hade jag svårt att somna, som jag har haft de senaste två veckorna. Sen hittade jag ingen bekväm ställning, låg och vred och vände mig. Sen vaknade jag en timme efter jag hade somnat med värk i magen. Inga sammandragningar eller förvärkar, utan det här var mer som kramp i hela magen och det ville inte sluta! Men jag lyckades somna om, men vaknade på nytt vid halv fyra och hade ännu ondare, så gick upp och tog två alvedon och satt uppe i kökjet en stund innan jag provade att gå och lägga mig igen. Sen dess har jag inte känt något, fick lite ont innan idag när jag la mig ner och vilade en stund, men det gick över snabbt. Annars har jag bara haft normala sammandragningar som jag brukar ha. Tur att jag ska till MVC imorgon, så ska prata med henne om det då. 

Idag var vi som sagt på BVC med Tindra. Hon hade gått upp 595 g sen sist. Och väger alltså nu 8780 g och är 76,5 cm lång. Huvudomfång låg på 44,5 cm. Allt såg bra ut och så. Nästa gång ska vi dit den 18 Mars och då är det 1-årskontroll med barnläkare, men hon ska inte få sin spruta då, utan den får hon månaden efter. Hon blev ju lite försenad med sin förra spruta tack vare hennes eksem...

Det blir visst inget handlande ikväll, M skulle kolla på Liverpool match istället... Så morgondagens planer är :
MVC klockan 14.20
Handlning på kvällen någon gång...

Usch jag är sjukt trött idag, men det finns ju en anledning! Och Tindra har bara sovit en halvtimme under hela dagen, så förhoppningsvist somnar hon lite tidigare ikväll. Jag har en känsla av att jag kommer att decka ganska tidigt jag med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0