God morgon...

Idag steg vi upp innan nio, Tindra vaknade med det alltid så strålande humöret. =) Vi har precis ätit frukost, jag har tagit på Tindra kläder och bytt blöja. Nu sitter hon lungt framför tvn och kollar på Barnkanalen samtidigt som hon leker med några av sina leksaker. Hon har blivit så duktig nu, hon kryper ingenting längre. Hon bara går, inte äns om hon ramlar börjar hon krypa istället utan hon ställer sig upp igen. =)

Mamma är väl här vid tolv skulle jag kunna tro. Ska ju till försäkringskassan och MVC idag. Skönt att dra ner dit själv för en gång skull, jag har ju annars alltid med mig Tindra. Ska köpa lite kläder åt Tindra nu också, det behövs ju! Sen får vi se om hon får några kläder tills hon fyller år, annars får vi slänga ut mer pengar på kläder. Pust! Dom växer ju såå fort med! Önskar att man kunde frysa tiden ibland eller åtminstånde sakta ner den! =)


P.S Ikväll lägger jag ut en ny bild på magen.. =)


Så här ser det ut hos oss just nu:


Tindra busar..



Hon går...



Och hon leker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0