Blodpudding och spenat...

Maten står på spisen, det blir en sen kvällsmat idag. Tindra ska snart nattas. Tuva och Frida var ju här innan och dom stannade tills fem ungefär. Sen direkt efter dom hade gått slocknade Tindra, hon hade ju inte sovit något på hela dagen. Och en heldag med Tuva gjorde henne ganska så slut! Hehe! =)

Imorgon kommer min mamma vid tolv och ska passa Tindra ett tag. Jag ska ner till försäkringskassan och ansöka om nya föräldradagar från det "nya" barnet nu. Och sen vid två har jag tid hos MVC och vi får verkligen hoppas att mitt järnvärde har hunnit stiga lite iaf. Jag har ju ätit en järntablett varje dag nu, och en massa annat som innehåller järn; blodpudding, spenat, leverpastej, nötkött, broccoli, grovt bröd, juice med järntillskott m.m. Sen har jag druckit min Blutsaft också! Inte så värst gott, men det slinker ner fint tillsammans med en apelsin.

Skulle behöva köpa lite kläder åt Tindra nu också, men vi har inte världens bästa ekonomi just nu och jag vet att det kommer att komma en massa extra utgifter nu när det andra barnet kommer. Men vi ska räkna på det lite. =) Och sen får vi hoppas att Tindra får lite kläder till sin födelsedag! Det hade varit perfekt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0