Peter Jihde är för skön!

Calle och Erik Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Kollat på Idol ikväll såklart.

Erik och Calle är i final. Måste ju säga att jag blev lite chockad att Erik hängde löst ikväll. Han var ju överlägset bäst! Fy fan vilken röst han har! Tycker Peter Jihde är så jäkla härlig också. Och jag har suttit och skrattat hela kvällen. Några av dom citat som har hört under kvällens eftersnack:

"Ja, nästa fredag får ni se mig och Erik i världens största boll" Sagt av Calle.

Peter Jihde utbrister precis innan det blir reklam "Jaha nu blir det väl reklam och nu måste jag gå och bajsa!".


Kommentarer
Postat av: Linda

Peter Jihde och Anders Bagge söger så himla roliga grejor hela tiden :)

2009-12-06 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0