Wake Up Dead...?!

Nu över till ett trevligare inlägg kanske.. =) Idag fick jag ännu mer sovmorgon. Fick sova ända tills halv tio och jag fick en mindre chock när jag såg vad klockan var. Hääärligt! Jag vaknade av att Tindra satt och knappade på min mobil och fick igång en låt Ingen mindre en Hardcore Superstar - Wake Up Dead in a Garbagecan. jag har knappt haft tid och lyssna på musik dom senaste månaderna, så vara bara tvungen att sätta på deras platta. Fy så bra dom är! Thats my kind of music!

Ska strax börja med lunchen, det blir pannkakor idag. Tindra loves! Idag kommer några hit vid fyra och ska kolla på match. Jag tror jag kommer sitta vid datorn då..

Vi hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0