Våra små duvbebisar...

Vet ni vad?! Häromdagen satt jag i soffan och kollade på tvn. I ögonvrån såg jag att duvan flög iväg. Tittade snabbt ut genom fönstret och såg att hon hade lämnat boet och dom två små söta duvungarna låg där och blottades. Jag var snabb framme med kameran och tog två kort. Försiktigt fick jag smyga mig fram till dom utan att gå för nära, sen smyga tillbaks igen. Har ju fått efterfrågan om kort på dom små bebisduvorna. Så här ser dom ut:



Jag har inte den bästa kameran tyvärr, men man kan ju se dom iaf. Dom har gula fjädrar och har ganska stor näbb. Sådär ful söta är dom! Dom hade konstiga ljud för sig också, typ frässande hika. Jätte skumt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0