Karl-Oskar Dagarna, Dag 1!

Idag vaknade vi klockan åtta som igår. Så nu har vi ätit frukost och tagit det lungt. Skönt att slappa lite så här på morgonen och känna att man behöver inte stressa och göra sig iordning. Vid ett tiden kommer mamma och Victoria. Idag är det ju Karl-Oskar dagarna och vi ska ner och kolla lite idag. Ska se om vi kan åka någon karusell med Tindra och kanske dra någon lott och se om vi kan få något/några gossedjur åt barnen. Sen är det ju RIX FM festivalen idag också. Jag är väl kanske inte så jätte intresserad av det, men min syster är ju! =) Jag jobbar imorgon men jag hade tänkt att vi skulle gå ner till stan imorgon också, för det skulle vara mer för barnen då, som mini-zoo, trolleri, ponny ridning, äventyrsbana m.m.

Idag är det strålande väder dessutom, kan det bli bättre?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0