Inte mycket sömn inatt...

Det var en ganska lugn dag på jobbet idag. Skönt det, för inatt blev det inte mycket sömn. Tindra vaknade förskräckt i sin egen säng klockan tre inatt och var inte alls glad. M fick gå in och hämta henne, då jag skulle upp och jobba. När han precis har lagt Tindra mellan oss i vår säng, vaknar Milian. M går upp och hämtar honom också. Och när han ligger där mellan oss han också vill han inte alls sova. Han ligger och ska peta och sparka på stackars Tindra som försöker somna om. Han håller på i säkert en timme med att sparkas och tar storasysters napp hela tiden, innan han till sist somnar. Jag kan ju säga att jag var ganska trött när min klocka ringde halv sju imorse. Puh! 

Nu är jag iallfall hemma och vi håller på och dona och fixa lite små saker här hemma. Vi har bla skruvat ner ena sidan på Tindras säng, för nu är hon stor nog, och nu kan hon själv ta sig upp och ner i hennes säng. Jag kan visa bild på hur det blev sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0