Stök Trök!!

Idag har det varit en lugn dag. Vi har städat lite, det har ju behövts om man säger så...Just nu sitter det fyra killar med Liverpool tröjor och har invaderat våra soffor och kollar på Fotboll. Behöver jag säga vem det är som spelar ikväll!?
Jag låser inne mig i datorrummet och försöker ignorera deras glädjetjut och deras mindre bra ord. Nu kan jag äntligen sitta vid datorn en stund, utan att bli störd. Jag var nere i affären innan och postade fyra paket. Det är inte klokt! Sedan jag börja sälja på Tradera för ca en månad sen har jag tjänat in nästan 1000 kr, som jag har handlat nya fina barnkläder för. Bra va?! What goes around, comes around, typ...


Stökigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0