Städa städa städa!!!

Milian vaknade tio över sju och det var ju sådär lagom kul. Gick upp och gjorde en flaska och gav honom det i sängen. Vid åtta vaknade han igen och var inte alls nöjd denna gången tog M honom, men Tindra vaknade då och det var bara till att gå upp. Men M hade lovat mig att jag skulle få lite sovmorgon så han gick upp själv med Tindra medans jag fick ligga kvar me Milian en extra timme och sova ut. Och det var gudaskönt! Sånt behöver man ibland! Jag fattar inte hur mina barn orkar vara vakna till tio på kvällarna och sen upp vid sju-åtta?!

Idag har det varit fullt upp. Vi har storstädat och röjt hela lägenheten hela dagen. Och då menar jag inte det vanliga som att diska, dammsuga och plocka undan. Utan även tvätta, torka golven och listorna, rensa undan överallt, damma, vattna blommorna, bädda rent sängen, vika tvätt m.m. Sen har jag bakat både Chokladbollar och Kärleksmums också. Puh! Jag kom precis ut från duschen och känner mig fräsch och ren efter en hel dag av städning.

Imorgon kommer kanske Frida och Tuva, det var ett tag sen vi sågs. Ska bli kul och se om magen har växt. Hehe! =)



Milian över på att sitta i sin Bumbostol...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0